joi, 17 mai 2012

Misteriorul domn Ş. loveşte din nou!

Domnul Ş. este distinsul administrator al blocului în care locuiesc. Ca să respect adevărul istoric, nu doar al blocului meu, ci şi al multor altor blocuri din cartier, dar şi al unor imobile din Primăverii, de pe la Televiziune, de prin Dorobanţi. Om activ, nu glumă! În orice caz, de la clădirile "nobile" i se şi trage aura de mister.


După o scurtă evaluare a IQ-ului de care dispui, domnul Ş. începe să-ţi istorisească pe un ton conspirativ cine stă în ce casă, dar mai ales cum a pus mâna pe ea, ce maşini are, cum răcneşte nevastă-sa la el, cum l-a întâlnit pe stradă şi era cu alta, care în mod sigur nu-i era consilieră. Administrator în stare pură, ce mai!

În ciuda faptului că este infinit mai informat decât un exponent al noii generaţii de jurnalişti, domnul Ş. se mândreşte cu un singur lucru. Odată vreme, când nea Nicu Văcăroiu, Adrian Năstase şi Traian Băsescu locuiau în acelaşi bloc - al cărui administrator era el, fireşte - a ajutat-o pe Maria prezidenţială să-şi monteze un dulap. De fapt, s-a dus personal cu aghiotantul să-l aleagă în funcţie de dimensiunile date de respectiva doamnă, după care i l-a asamblat. "Nici nu ştiţi ce feţe au făcut ăia de la depozit când le-am spus pentru cine e dulapul!", mi-a şoptit misteriosul domn Ş., după ce mi-a ras o sticlă de Cola Zero la 2 litri şi o jumătate de pachet de ţigări.

Cum de mi-a revenit în minte domnul Ş.? Mi-am aruncat ochii pe avizier şi am constatat că schimbase listele, fără măcar să treacă pe la fiecare apartament, ca să încaseze întreţinerea. De fapt, trecuse. Dar numai pe la parter şi pe la etajul întâi. De la 2 în sus, toţi suntem restanţieri. Vă aduceţi aminte... eu stau la etajul 4 din 4, fără lift.

4 comentarii:

  1. Pai, e bine ca macar vine la usa sa incaseze...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e problema, alepse!!! Că nu vine, pentru că îi este lene să urce mai sus de 1!!!! După care trebuie să-l suni, să te rogi de el. Ceea ce mi se pare total stupid. Adică de ce m-aş ruga de unul, să vină să-mi ia banii?????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai ma gandesc sa-i ziceti ca s-a mutat amanta nu stiu carui ministru la etajul 4 si sigur va urca :))

      Ștergere
  3. e clar,se cere montat un lift:D

    RăspundețiȘtergere