marți, 8 mai 2012

Apocalipsa se apropie pe furiş

Un om înţelept mi-a spus, cu nişte ani buni în urmă, că Apocalipsa mayaşilor nu are nicio legătură cu sfârşitul lumii, care - teoretic - vine cu tunete, fulgere normale, fulgere globulare, râuri de sânge, tornade, tsunami, războaie mondiale şi aşa mai departe. Apocalipsa despre care turuie toată lumea va însemna, de fapt, o schimbare radicală a tot ce cunoaştem. Am zâmbit politicoasă, pentru că părul alb al interlocutorului nu-mi permitea vreo ironie rockerească.


Acum, însă, realizez că avea dreptate! Deci suntem în anul de graţie 2012, practic suntem pe AMR, iar eu conştientizez că domnul respectiv avea dreptate. Într-adevăr, lumea nu va mai fi aşa cum o ştiam. Cum o ştiam eu, cel puţin. Cum adică eu, rocker înverşunat, pentru că nu vreţi să ştiţi ce ascult, am renunţat la negru? Cum e posibil ca, în loc să-mi alcătuiesc o vestimentaţie goth de vară, să îmi doresc pasteluri? Cum să nu mai pot pune o ţintă pe mine? Unde-o să ajungă lumea asta?

Oricum, ca să nu mă fac de râs radical, proclam movul cardinal ca fiind noul negru. Iar turcoazul este noua ţintă. Probleme, ceva?!

16 comentarii:

  1. Mâine poimâine o să-ţi placă şi Fuego. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te lasa inselata de schimbarea de ambalaj :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa cum spuneam...O GOD!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Finuţ, tocmai tu te miri? Tu, care esti martorul constant al acestor transformari dramatice????? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa razi, dar negrul combinat cu turcoaz fac parte din trendul rock al anului :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci m-am scos bine de tot! Dar ce ma fac cu movul cardinal? Pot sa pretind ca face parte din trendul rock al anului viitor? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, dupa parerea mea, zeita melodic death metalului poate sa poarte si sa pretinda ce vrea ea :)

      Ștergere
  7. Alepse, you just made my day! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Portocaliul din jur iti strica imaginea. :)) Toate link-urile sunt 'ala bala portocala'. :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Vanea, te straduiesti sa-mi strici buna dispozitie?

    RăspundețiȘtergere
  10. N-aveau pe negru la H&M?

    PS: Julius m-a trimis.

    RăspundețiȘtergere
  11. Culmea ca de la H&M mi-am luat un pulover negru. Culorile le-am achizitionat de la Reserved, Bershka si La Femme.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba da! De unde naiba stiai? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Oh, e ciclic ,ce bine ca inca mai am "batistutza" alb-turqoise-cyclamen din '97 plus combinezon asortat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca te-am vazut in Baneasa :)

    RăspundețiȘtergere