marți, 22 mai 2012

10 lucruri ca să fii în trend

1. Trebuie să ai măcar un obiect vestimentar în culoarea roz-coral. N-am, pentru că respectiva nuanţă mă face să arăt ca o bucată de brânză mucegăită. Ori sunt eu prea palidă, ori rozul-coral e prea dubios.


2. Trebuie să ai măcar un accesoriu prevăzut cu o multitudine de capete de mort. Nu contează că e o curea verde-fluorescent cu capete de mort roz sau o brăţară cu multe-multe căpeţele de mort în cele mai optimiste nuanţe. Contează doar să ai capul de mort pe tine, plasat la vedere. N-am! De fapt, nu mai am. Deţin un singur inel cu cap de mort, la care am renunţat din momentul în care am realizat că aş putea fi confundată cu disco-rockerii.

3. Trebuie să ai Blackberry sau iPhone. Am Blackberry şi îl ador, pentru că pot comunica la nesfârşit prin BBM cu prietena mea şi mă pot conecta la Facebook de oriunde. Viaţa fără să anunţi unde şi cu cine eşti, n-are niciun farmec. Cu iPhone-ul nu pot şi pace.

4. Trebuie să ai fuste lungi, cu volane. Am nenumărate, încă dinainte de a se purta. Sunt practice şi comode. Plus că, indiferent din ce material sunt făcute, merg cu bocancii de motor. Da, şi voalul merge cu bocancii de motor, cel puţin în accepţiunea mea.

5. Trebuie să ai multe genţi cu ţinte piramidale, ciucuraşi cu cap metalic sau lăcăţel. Am o geantă cu fermoare multe, alta cu un lanţ dubios şi o alta în care, la nevoie, pot să car jumătate din conţinutul frigiderului. Şi nici nu simt nevoia să achiziţionez altele.

6. Trebuie să ai oje în culorile momentului. Asta însemnând bleu, galben şi portocaliu, toate cât mai mate. Am una bleu, care arată oribil. Ceea ce i-a adus exilul în cel mai îndepărtat colţ al dulăpiorului din baie. Mă mai pot lăuda cu una portocalie, cu irizaţii aurii. Aia a rămas la vedere. Galben - no fucking way!

7. Trebuie să adopţi combinaţia fuchsia-portocaliu-mov. O altă chestie indigestă din punctul meu de vedere, mare admiratoare de turcoaz-mov cardinal-portocaliu. Deci n-am.

8. Trebuie să ai tabletă. Şi nu contează dacă ai sau nu net pe ea, în momentul în care stai într-o cafenea (chiar dacă nu are wi-fi) trebuie să o studiezi concentrată. N-am, nu pot nici cu tableta, după cum nu pot nici cu iPhone-ul. Şi în general, cu nimic ce nu are o tastatură clasică.

9. Trebuie să ai o pasiune la modă: fotografiat, mers pe bicicletă, ecologie, gastronomie... Ceva ce se poartă. N-am nici aşa ceva, pentru că nu mă tentează să semăn cu turistul japonez, nici să mă dau de-a dura pe asfalt, trăiesc între betoane, iar mâncarea - de regulă - îngraşă.

10. Trebuie să ai un prieten gay. Nu mă întrebaţi de ce, dar a devenit o modă, de parcă ar fi căţeluşi de companie, nu oameni cu viaţa lor, cu gândurile lor, cu sentimentele lor. N-am sau poate nu ştiu că am.

Cu un scor de 7 (contra) la 2 (pro), plus o abţinere (asta e de la capitolul "oje") mă pot declara liniştită! Nu sunt o fashion victim. Cel puţin deocamdată!

10 comentarii:

  1. Adriana, te legi cumva de culoarea blogului meu? haa, ha? =)) hihihi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu? Sa zic ceva de un blog cu imagini care se misca? Nu mi-as permite! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mircea Ştefan22 mai 2012 la 01:01

    Din toate cele zece, măcar merg pe bicicletă... în ce priveşte restul, am bănuiala că fuste lungi, cu volane, nu voi purta în viitorul prea apropiat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici macar combinatia fuchsia-portocaliu-mov nu te tenteaza? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mircea Ştefan22 mai 2012 la 01:29

      E de ajuns că am o bicicletă roşie. :))

      Ștergere
  5. Spune-mi ca ai o casca mov-cardinal care se asorteaza cu sosetele turcoaz! Deci eu chiar incerc, da?! :))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mircea Ştefan22 mai 2012 la 14:15

      Am nişte nişte pantaloni scurţi de culoare mov. Foarte practici pe bicicletă. Am umblat cu ei în 2005, în Germania. Aş putea să-i port într-o după amiază... :))

      Ștergere
  6. Nimic, Portase! Se poarta balerinii. Am o pereche. Negri. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am doar iPhone, achizitionat de curand, cu care nu fac poze si nu stiu sa umblu. Aparat foto am, cum am si pasiunea numita fotografie. Dar aici imi permit sa spun ca lucrez la un alt nivel ( de retinut ce am spus mai devreme, ca nu fac poze cu telefonul :P ). In rest nu am nimic din ce spui tu, nici macar prietenul ghei. Nu's in trend la scorul asta, nu? :))
    Si ce mama dracu' e fuchsia asta?

    RăspundețiȘtergere