duminică, 6 mai 2012

Down on the Memory Lane

În urmă cu vreo 5 ani, alături de toţi colegii mei de redacţie intram în Febra Blogului! Exact cum este în ziua de azi cu Facebook-ul. Doar că - pe vremea aceea - nu se spunea "Dacă n-ai cont pe Facebook, nu exişti!", ci "Dacă n-ai blog, nu exişti!" Iată o dovadă că, nici măcar în online, unele lucruri nu se schimbă niciodată.

Ce scriam pe frumosul blog? Ce-mi trecea prin minte, pentru că nu-l făcusem pentru bani. Aveam chef să scriu despre politică, despre politică scriam. Mă trezeam cu chef de analizat moda, nu mă împiedica nimic. Desigur, blogul abunda de rockereli, motiv pentru care - ulterior - mi-am mai făcut un blog. Specializat, de data asta, pe chestii grele şi deosebit de grele. Minunat blog, păcat că nu mai ţin minte cum se numea.... A fost primul pe care l-am închis, pentru că ajunsesem să visez şi noaptea efecte de chitară, pedale duble şi sisteme de sonorizare. Ulterior şi blogul "generalist" a avut aceeaşi soartă, pentru că mă defectasem în asemenea hal încât mă trezeam din somn cu o singură idee: "Oare despre ce naiba să mai scriu azi???"

Şi acum ajungem la esenţa problemei: ce naiba m-a apucat să o iau de la capăt cu o activitate cronofagă? Habar n-am, dar când o să aflu, promit să vă anunţ!

4 comentarii:

  1. Deci ... aici o sa gasesc Rubrica de metale mult asteptata? :D
    I'll be watching you! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o sa gasesti o rubrica de metale. O sa gasesti doar metale. Ii las pe altii sa-si faca rubrici. Eu scriu la inspiratie.

      Ștergere
    2. bine ca nu duci lipsa de inspiratie, ba dimpotriva :) ma bucur ca ai decis sa te reapuci de scris pe blog... cheers! :)

      Ștergere