duminică, 3 iunie 2012

Moda poalelor în cap

Spuneţi-mi că sunt îngustă la minte, că sunt rigidă, că nu sunt în stare să mă adaptez, dar refuz să înţeleg moda intitulată " Uite cum arată X nemachiată" Din punctul meu de vedere, dacă nu ai 20 şi un pic de ani, un ten perfect şi trăsături bine conturate, nu ieşi din casă fără minimum de "tencuială" Gândeşte-te că te poţi întâlni pe stradă cu un cardiac şi o să-l ai pe conştiinţă. Plus că nimeni nu vrea să-ţi vadă cearcănele, genele decolorate şi buzele palide, în special dacă eşti "vedetă" Adică te ştie lumea de la televizor sau din tabloide, că noi nu avem vedete. Şi în ritmul ăsta, nici nu vom avea.

Doar că moda "fresh look", pentru că i s-a dat şi un nume de fiţe, a prins. Le vezi pe toate ostenitele că ies pe stradă sau chiar îşi postează fotografii în care apar cu nişte feţe de coşmar. Îmi aduc aminte de o replică a lui Jacqueline Kennedy, referitoare la Daryl Hannah, care - acum 'jdă ani - era iubita răposatului J.J. Hai să spunem că actriţa era adepta stilului sauvage-insalubru, machiaj suprapus (adică rectificat cel de seara trecută) şi păr vâlvoi. Iar Jackie a articulat-o scurt: "Arată ca un pat nefăcut!" 

Ceea ce nu înţeleg "divuţele" noastre, e că "fresh look" de afară nu înseamnă fără machiaj. Înseamnă machiaj imperceptibil, dar care dă bine de tot în poze. Oricum, latura mioritică a simţit nevoia să se evidenţieze, aşa că acum a apărut o nouă modă: "Yola cosmetică" Şi unde nu le vezi pe pupeze cum se fotografiază cu măşti verzi pe moacă şi cu părul strâns în vârful capului, eventual în grup.

Personal, aştept cu nerăbdare să se lanseze moda "Iată cum mă epilez inghinal" sau "Uite cum arată X cu părul nespălat de o săptămână" Probabil că va fi momentul în care voi înălţa un foc de tabără în faţa blocului şi îmi voi arde atât laptop-ul, cât şi desktop-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu