marți, 26 iunie 2012

A fi rocker - avantaje şi dezavantaje

În urmă cu vreo 2-3 luni, i-aş fi aplicat un şut scurt în tibii oricui mi-ar fi spus că va veni un moment în care voi scrie o asemenea postare. Faptul că fac asta, îmi indică - fără drept de apel - că ne apropiem cu paşi repezi de sfârşitul lumii. Nu mi-aş fi închipuit vreodată că aş ajunge în postura Mioriţei... Ce-i drept, oii nu-i mai plăcea iarba, iar mie nu-mi mai place negrul. Drept dovadă, recent, mai precis în Noaptea Marii Împuşcări, un coleg - cameraman - m-a întrebat stânjenit: "De ce nu te mai îmbraci rockereşte? S-a întâmplat ceva?" Adică exact cum întrebăm noi când vedem pe cineva îmbrăcat în doliu. Mi-am asigurat colegul că sunt ok, doar că nu mai pot cu negrul. Dar nu despre asta începusem să vă vorbesc.

A fi rocker, de fapt a arăta ca un rocker, prezintă o grămadă de avantaje, dar şi câteva dezavantaje. Şi hai să le iau pe rând.

1. Îmbrăcămintea: ca rocker, nu ai probleme de trend. Toate hainele sunt negre, deci toate se asortează între ele. Toate sunt lungi, toate sunt largi. Dezavantajul este că, dacă vrei să-ţi găseşti tricoul favorit, trebuie să-ţi răstorni tot dulapul. Şi, la naiba, dar nu ştiu cum se face că e mereu ultimul din teanc...

2. Încălţămintea: ce poate fi mai simplu între a alege între o pereche de cizme de motor negre şi o pereche de bocanci negri cu bot metalic? Trebuie doar să ştii că nu merg bocancii scurţi la fuste cu lungime medie sau cizmele lungi la o pereche de blugi cvasi-elastici. Dezavantajul ar fi că există momente în care trebuie să ieşi din casă pe repede înainte şi, în loc să pui mâna pe bocancii sau cizmele de vară, nimereşti încălţămintea de iarnă. Ceea ce e un dezastru.

3. Accesoriile: brăţările cu ţinte se pun uşor (3 pe-o mână, 3 pe cealaltă, astfel încât să te asiguri că antebraţele tale arată corespunzător), inelele cu diverse capete sau animale gotice - la fel. Dezavantajul apare în momentul în care uiţi că ai un arsenal pe tine şi te apucă datul din mâini. Aici cad victime colaterale cei din jur sau propria faţă.

4. Machiajul: n-ai nevoie de culori prea multe. Negrul nu e culoare, deci nu se pune, în rest ajung un gri, poate un maro închis, un dermatograf cu care să-ţi faci ochi de raton şi un rimel. Dezavantajul se simte în momentul în care ajungi într-un loc foarte călduros şi simţi cum începe să-ţi curgă toată tencuiala. 

5. Relaţiile sociale: avantajul este că oamenii au idei preconcepute şi nu se grăbesc să intre în contact cu tine. Asta îţi dă posibilitatea să-ţi triezi drastic anturajul. Dezavantajul este că îţi ia mult mai mult ca să-i convingi pe cei din jur că nu eşti vreun alcoolic sau drogat, care se dă cu capul de scenă la concerte sau care are o infinitate de relaţii pasagere.

Acum trebuie să vin cu explicaţia. Adică ce m-a apucat cu postarea asta? Iau în calcul cât se poate de serios varianta de a reveni la aspectul meu clasic. De când am look-ul "girlie", simt că lumea are o dorinţă ilogică de a-mi intra în graţii. Spre exemplu, seara asta, pe când intram în non-stop-ul de lângă bloc, am auzit-o pe vânzătoare exclamând: "Vai, de când nu aţi mai trecut pe la noi! Nu-mi spuneţi că ne-aţi trădat!" Iniţial m-am uitat peste umăr, pentru că nu am vrut să cred că tocmai declanşasem o manifestare de prietenie din partea unei necunoscute. Dar o făcusem, iar asta m-a îngrijorat profund şi chiar m-a deranjat. Ce mă fac dacă data viitoare vine şi mă pupă pe obraji, de parcă ar fi cea mai bună prietenă a mea pe care n-am mai văzut-o de un secol? Deci e clar, trebuie să iau măsuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu