miercuri, 18 iulie 2012

Un preşedinte sufocant de discret

"Voi fi un preşedinte interimar discret", a spus el. Şi s-a ţinut de cuvânt. Vreo 4 zile, după care n-a mai putut rezista să stea departe de terenul de joacă. Cel care a deschis Cutia Pandorei a fost Victor, care l-a invitat pe Interimar în frumoasa-i emisiune. Crin nu s-a descurcat rău, ba chiar a lansat celebra frază: "Dacă Traian Băsescu rămâne preşedinte, eu plec, pentru că - din punctul meu de vedere - nu mai are rost să continui!" Aplauzele au curs râu. "Uite, dom'le, ăsta om politic!", au decretat admiratorii siglei "galben-cu-săgeţică"

Acum nu ştiu ce să spun... E posibil să mă fi influenţat şi afirmaţiile Mărioarei, soacra mea favorită, care nu e nici pe departe fan al liberalului ciufulit, dar n-am simţit nevoia acută să mă entuziasmez. În primul rând ca să nu o supăr pe Mărioara, că nu mai pupam niciun gram de salată de vinete (de-alea bune, coapte pe grătar, în curte), iar în al doilea rând pentru că sunt născută sceptică. Următoarele zile m-au convins de faptul că scepticismul e o calitate.

Interimarul Discret a fost cam peste tot. A fost la miting, a fost la radio, a fost la televizor. A repetat de fiecare dată că se va retrage dacă Suspendatul nu e dat jos de popor, de mi-a venit să urlu "Petrică, lasă lupul în pace!!!!" Oricum, am remarcat paritatea. Iese Crin acum, nu trec 3-4 ore că iese şi Traian. Iar iese Crin, pac apare şi Traian. Mă gândesc că ar fi mai bine ca cineva să-i încuie pe ăştia doi într-o cameră până la referendum şi să se certe până nu mai pot. Doar să nu-şi dea la faţă, că acum se face 29 iulie, apar plini de vânătăi la televizor şi se mai trezeşte vreun rătăcit de la Bruxelles cu vreo părere.

Hmmm.... tocmai m-a pocnit o revelaţie! Crin a fost discret. Chiar a fost. A apărut la pupitrul de la Cotroceni doar de 2, poate de 3 ori. Aha! Asta era!!! Deci un Interimar Discret nu abuzează cu discursurile de la Palat, dar în rest.... liber la mediatizare! Uf... mă simt mult mai bine acum, după ce am reuşit să decriptez mesajul. 

Dar să nu uit: e ceva la Crin care îmi place tare mult. Traian l-a catalogat drept "naţionalism" Eu îi spun "demnitate naţională" Şi aici Crin are toată susţinerea mea. Aşadar să mă scutească şmecherii de la Bruxelles de opiniile lor, de falsele lor îngrijorări şi de aşa-zisa lor verticalitate. Hai să nu uităm că Parlamentul European e o instituţie în care se rotesc sume enorme de bani şi în care se fac jocuri la care nici cu gândul nu gândeşti.

6 comentarii:

  1. In legatura cu Bruxelles, UE si compania: S-au fript cu Ungaria acum cateva luni. Da, Ungaria e in groapa mai rau decat Romania fix din cauza unuia ca Victor Ponta caruia i-au iesit manevrele politice si populiste. Cat de rau o duce Ungaria? Link -> http://www.contributors.ro/economie/credeti-ca-nu-veti-fi-afectat/ [ cu cat se indatoreaza alte tari din UE mai mult, cu atat o sa le fie mai greu celorlalte tari membre sa le suporte cheltuielile in caz de *aproape* faliment, cum e acuma cazul Greciei. Evident ca nimeni nu vrea sa mosteneasca datoriile altuia ]

    Antonescu nu imi inspira nici un soi de incredere. In 2009 in campania electorala a "bunului simt" il ataca pe Geoana cat timp erau rivali. Dupa ce n-a trecut de turul 1 al alegerilor, HOPA! "Garantez pentru Geoana". WTF? A fost lobotomizat? Nu, pur si sismplu a facut intelegere cu PSD-ul ca daca iese Geoana poate prinde si el mai mult ciolan.

    Recent a fost cazul cu tentativa de suicid a lui Nastase. Antonescu: "asemenea emotii n-am mai avut din 1990 de la mineriada" Hello? La mineriada din 90 se sinucideau oameni politici pentru ca intr-un FINAL ajungeau la puscarie pentru coruptie? Mnope! :)

    Eu sunt de parere ca declaratiile lui Antonescu se apropie mai mult de declaratia lui Iliescu din 90, celebra "noi nu ne vindem tara". Ah, cu acea declaratie a inceput dezastrul confiscarii de catre FSN/PSD si apoi al scoaterii la licitatie pe bani de nimic. Uau, fain NU ti-ai vandut tara, nene Ilici. Deci daca se intreaba careva de ce Cupru Min/Rosia/Gazele de Sist o sa ajunga pe bani de nimic vandute din partea PDL, oh well, totul a inceput de la Ilici, nu de la PDL. Nu-i scuza pe cei din urma ca sunt inapti si ca nu au reusit sa schimbe traditia.

    Pe langa asta, cu dezinformarea celor din USL ce ne facem? Antonescu a afirmat prima oara ca nu exista lista de cerinte, ori ea exista si a fost bagata la raportul pe justitie al CE. Oups.
    Marga si cu plagiatul lui Ponta si jurnalistul de la El Pais, Marga si cu reprezentarea la CE, Dan Sova cu atacurile la jurnalistii romani din strainatate. De ce nu se distanteaza Antonescu de toti infectii din USL? Ar fi mai bine pentru imaginea lui, daca este vorba sa-l iau in serios. Insa momentan el imi da impresia ca se afla in aceeasi cardasie mincinoasa...

    Base nu e nici el mai breaz, si el uita de pe o zi pe alta ce a declarat[la care adaugam toate jignirile aduse tuturora cat a stat la Cotrocei]. Insa Antonescu nu imi da impresia ca ar face fata sarcinii de Presedinte, mai ales la cum ii linge pe cei de la PSD....in loc sa le tina piept si sa-i taxeze. Cum ar suna o declaratie patriotia si nationalista a lui Antonescu?

    "Astazi, intrerup orice legatura cu PSD-ul si cu membrii lor care ne fac de ras international *plagiate, cough, plagiate* si care curata comisii doar ca sa-i declare nevinovati. Nu doresc sa mai am de-a face cu un partid care arunca la gunoi credibilitatea tuturor cercetatorilor romani doar pentru a-i salva pe 2-3 dintre ei si doresc ca tot putregaiul numit *copiat* sa devina norma legala in Romania. Nu doresc sa colaborez cu un partid plin de Morari si Buzdugani." Pariu pe o bere ca Antonescu nu va face niciodata declaratia de mai sus? :P

    Da, in desenele animate pe care le urmaresc eu, atunci cand un membru de partid e hot dovedit international, partidul il arunca in flacarile Iadului. Aparent n-au ajuns in Romania desenele astea, trist #-o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ti se pare bizar ca ai scris un comentariu mult mai lung decat postarea mea? :))))))

      Ștergere
    2. Desenele animate is de vina :))
      Am incercat sa aduc argumentele mele cand vine vorba de Antonescu, m-am lungit o tzar mai mult, ata ete :)

      Ștergere
  2. Comentariul e intr-adevar lung insa in aceeasi masura interesant si pertinent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singura mea problema a fost cu lungimea. Nu am facut nicio referire la continut :)

      Ștergere