vineri, 6 iulie 2012

Don't you cry, Traian!

După părerea mea, din această seară, Traian Băsescu ar trebui să rămână în istorie sub nickname-ul de "Preşedinte-Primitor" Nu vreau să discut despre suspendare, despre manifestaţii pro sau contra, despre discursurile urlate ale aprigilor noştri politicieni, despre modificarea legii referendumului... Nu, toate acestea cad cu zgomot într-un plan secundar.


Seara asta, Ponta i-a dat-o lui Traian fix în plexul solar. Şi-a prezentat noul consilier onorific pe probleme de strategie şi economie. Recunosc, în momentul în care l-am văzut pe generalul (r) Wesley Clark la Palatul Victoria, am început să ţopăi precum un cangur-adolescent. Evident că toată lumea se uita bulversată la mine, pentru că, de obicei, încerc să-mi menţin manifestările de entuziasm la un nivel rezonabil. Dar, la naiba, WESLEY CLARK???? Când eram eu mică şi externistă, m-am ocupat din plin de războiul din Kosovo. Şi cine comanda Forţele Aliate? Aţi ghicit, generalul Wesley Clark, pe care îl decretasem favoritul meu. Ba mai mult, dacă aş fi putut, l-aş fi băgat pe Clark inclusiv într-o ştire despre Salonul Auto de la Detroit. Ce, îmi cădea mâna dacă scriam că "Această limuzină i s-ar fi potrivit generalului Wesley Clark!" ? Evident că nu. Dar iar am plecat de lângă corcoduş, aşa că să revin la subiect....

Ce înseamnă faptul că generalul este consilierul lui Ponta? Că "Licuriciul" nu mai dă doi bani pe Preşedintele-Primitor, că toate înţepăturile de ieri-seară dintre Gitenstein şi Victor au fost de ochii lumii şi că serviciile şi-au întors fundul către Cotroceni. Încă sunt supărată pe ambasadorul Statelor Unite că s-a băgat în treburile noastre, mai ales că nu avea voie să o facă, dar faptul că ai lui ne-au dat un asemenea element preţios, mă face să-l iert puţin. Am spus "puţin", deci nu săriţi!

În încheiere, am decis să fac un exerciţiu de vizualizare, sportul meu favorit. Îl văd pe Traian, ţinându-se de o sticlă, stând pe jos, rezemat de un pom din grădina Cotrocenilor. Nu are pe nimeni în preajmă, se leagănă faţă-spate, în timp ce îngână un cântecel.



PS: Mă aştept ca Preşedintele-Primitor să organizeze mâine o conferinţă, în care să ne anunţe că generalul Wesley Clark nu a luptat cu arma în mână în Vietnam şi că era doar unul dintre băieţii de la popotă.

4 comentarii:

  1. P.S.-ul e de pomina =))
    Dar... nu exclus

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.contributors.ro/economie/generalul-clark-și-armata-“baieților-deștepți”/

    Aparent Wesley Clark e in cardasie cu alti hoti veniti sa ne suga de banet. Great.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Generalul Clark dă pe faţă ceea ce alţii au mascat. Şi dacă e să-l cauţi de păcate, mai sapă după nişte bombardamente controversate. Hai să ne facem treaba bine, dacă tot ne-am apucat, nu? :D

      Ștergere